PRAWA AUTORSKIE

Materiały zawarte na stronie chronione są prawem autorskim zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. (o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, stronach, forach, blogach oraz we wszystkich innych publikacjach bez wiedzy i zgody zarządzającego stroną jest zabronione.

środa, 31 października 2012

my hair and i .

Nie wiem od czego zacząć. Może od tego, że rano zamarzałam? Założyłam puchową kurtkę, w której wyglądam jak eskimos, ale kiedy wyjrzałam za okno okazało się,że jednak śnieg się rozpuszcza i jest błoto...Trzeba było założyć niezawodne na taką pogodę kaloszki ! Na uczelni dzisiaj tylko jeden wykład, wykładowca się spóźnił  nie wiem właściwie o czym mówił. Trochę o stylu klasycznym w Anglii, trochę o Stanach, trochę o różnych innych dziwnych rzeczach. Poczułam się bardzo oldschoolowo ponieważ korzystaliśmy z rzutnika na takie malutkie wkładane slajdy, chociaż na całej uczelni jest nowoczesny system rzutników itd. W sumie muszę przyznać miało to swój klimat. Po zajęciach z Marcinem postanowiliśmy zrobić zdjęcia, bo bardzo chciałam Wam pokazać mój nowy nabytek - koszulę asymetryczną :). Jak Wam się podoba?
Poniżej kilka zdjęć :)




Peppermint Shirt / Fragile Trousers / Gino Rossi Bag  / Hunter Wellies / Lilou Bracelet

Jutro szykuję dla Was niespodziankę ? Jaką? Powiem tyle - FASHION WEEK :) 

Antosia <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz