PRAWA AUTORSKIE

Materiały zawarte na stronie chronione są prawem autorskim zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. (o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, stronach, forach, blogach oraz we wszystkich innych publikacjach bez wiedzy i zgody zarządzającego stroną jest zabronione.

poniedziałek, 29 października 2012

Powitanie!

Witajcie!

    Postanowiłam tworzyć wspólnie z kolegą bloga. Jakiego? Trochę o mnie,trochę o modzie,trochę o gotowaniu,trochę o sztuce. Chcę żeby powstało z tego coś zupełnie innego, coś nowego, coś świeżego. Co Wy na to? Zobaczymy jak to wyjdzie :) 

Kilka słów o mnie : Nazywam się Antonina i studiuję Historię Sztuki - kierunek który bardzo mnie interesuje, chociaż idąc na te studia trochę inaczej to sobie wyobrażałam.Na stałe nigdzie nie pracuję,bo po prostu nie mam na to czasu studiując. Czasem w weekendy pracuję w Herbaciarni i parzę pyszne kawy i herbatki. Prowadzę też zajęcia z rękodzieła artystycznego w Domu Kultury. Dodatkowo właśnie rozpoczynam przygodę z radiem. Tak, w tym roku wzięłam sobie dużo na głowę,oby wszystko się udało! Trzymajcie Kciuki! 

Buty(Shoes) = Bata 

Spódniczka ( Skirt) = Reserved 

Sweter ( Sweater) = Rosalita Mc Gee 

Torba ( handbag) = Sisley

Zdjęcie zrobione przez Marcina ( SosnaPhotography) na uczelni, tuż po zajęciach - nie do końca przemyślane, ale robione szybko ponieważ ludzie dziwnie się na nas patrzyli :).

Myślę,że tyle tytułem wstępu . 

xoxo

Antosia <3 .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz