PRAWA AUTORSKIE

Materiały zawarte na stronie chronione są prawem autorskim zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. (o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, stronach, forach, blogach oraz we wszystkich innych publikacjach bez wiedzy i zgody zarządzającego stroną jest zabronione.

piątek, 16 listopada 2012

tired.

Witajcie! Długo zbierałam się  do napisania tego posta, ale w końcu! Nie miałam na nic czasu, dzisiaj to już w ogóle - rano pisałam audycję, później w radiu nagrywałam - oczywiście nie obyło się bez błędów, więc po skończonym nagrywaniu czekały mnie poprawki - całe szczęście, że na początku nie lecę na żywo! Audycja leciała zgodnie z planem o godz. 17. i mam nadzieję, że nie będę za nią hejtowana za mocno bo bardzo się starałam! :) Wróciłam do domu, chwilę odpoczęłam i ruszyłam do Herbaciarni na warsztaty Decoupage, które tam prowadziłam - teraz siedzę z turbanem na głowie, piszę posta i zmywam resztki tuszu, z którym zawsze mam problem. Czeka mnie jeszcze suszenie włosów co trochę potrwa,ale zamierzam się wyspać, chociaż sobota od rana zapowiada się pracowicie! A jakie są Wasze plany na weekend?
Poniżej zdjęcia,które udało nam się zrobić podczas otwarcia wystawy Marcina w Herbaciarni, na którą serdecznie zapraszam! Nie pożałujecie!

Zdjęcie na tle Herbaciarni i mój ukochany rower <3 Uwielbiam na nim jeździć, jest mega wygodny!

allegro shoes / fragile pants / second hand bag / stradivarius blouse / allegro jacket .

Zdjęcie z Herbaciarni :)


Antosia <3 .

8 komentarzy:

  1. Jak to, Antosiu?! Miałaś mi powiedzieć jak będzie twoja audycja ;<
    Zdjęcia cudne <3<3<3 Musze kiedyś odwiedzić tą słynną herbaciarnie ;)
    A plany na weekend - zakuwamy Engine technology ;<
    Całuski:*:*:* czekam na kolejne posty!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia kochana <3 dzięki,że tu wpadasz i komentujesz! a ja pracuję w weekend :( ucz się musisz pocisnąć! Odwiedzisz,bo jak wrócisz to porywam Cię do Ostrówka i zabiorę do Herbaciarni i w ogóle! już nie mogę się doczekać ! <3

      Usuń
  2. Oczywiście że wpadam! I codziennie czekam z niecierpliwością na kolejne posty ;) Uczę się, ale kiepsko mi to wychodzi :D Do Ostrówka zawsze! Też się nie mogę doczekać, odliczam wręcz dni do powrotu :D <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chcę bardzo Cię już zobaczyć,bo serio mega się stęskniłam! Odliczanie rozpoczęłam też i powiem Ci ,że to mniej niż miesiąc! :D i zapraszam na bloga,niedługo nowy post :*

      Usuń
  3. Zaprosiłam cię do zabawy w 'Liebster Award' :)
    natashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ROWER <3 jaki piękny! można wiedziec gdzie da się taki kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że CI się podoba :) Ten kupiłam będąc na giełdzie w Słomczynie, ale jak dobrze poszukasz na allegro to można znalezc :) i jest też fajna stronka, gdzie można wybrać sobie kolor itd. - www.slonecznycruiser.pl

      z konta anonimowego,ale pozdrawiam
      xoxo
      Antosia :) .

      Usuń
  5. hehe, właśnie widzę powyżej podobny komentarz, bo ja Ciebie też nominowałam do Liebster Award ;) w wolnej chwili zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń